Aktualności

BEZPIECZNE WAKACJE

Wakacje to okres, w którym znajdujemy czas na zabawę, relaks i drobne szaleństwa. Nie mamy obowiązków związanych ze szkołą i nauką, więc możemy bez ograniczeń planować najróżniejsze przygody, w których będziemy brać udział. Niektórzy spotykają się z przyjaciółmi i wspólnie świetnie się bawią, inni wybierają się na rodzinne wyjazdy. Nikt nie siedzi w domu, kiedy […]

50 osób odwiedziło naszą stronę

Zakończenie roku szkolnego 2023/2024

Właśnie dobiegł końca kolejny rok szkolny. Odbiór świadectw i pożegnanie klasy ósmej już za nami. Wszystkim należą się zasłużone wakacje. Do zobaczenia we wrześniu. KLASA 4 KLASA 5 KLASA 6 KLASA 8 WYRÓŻNIENIE Z PRZEDMIOTÓW ŚCISŁYCH NAGRODY DYREKTORA SZKOŁY ZA PRACĘ W SAMORZĄDZIE UCZNIOWSKIM MISTRZOWIE SPORTU 2024 NAGRODY ZA CZYTELNICTWO Na próbach i apelu został […]

284 osób odwiedziło naszą stronę

ODWIEDZINY W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT

Uczniowie klasy czwartej odwiedzili schronisko dla zwierząt w Opolu. To już nasza druga wizyta, która miała przede wszystkim na celu przekazanie  opiekunom schroniska zebranych darów podczas szkolnego kiermaszu. Po raz kolejny nasi uczniowie dowiedli, że los bezdomnych zwierząt nie jest im obcy. Dziękuję również rodzicom, którzy poświęcili swój czas aby przywieź dzieci do schroniska.   […]

41 osób odwiedziło naszą stronę

Nagrody Marszałka Województwa Opolskiego w dziedzinie edukacji

Nagrody Marszałka Województwa Opolskiego w dziedzinie edukacji Po raz kolejny Marszałek Województwa Opolskiego zaprasza do składania wniosków o nagrody w dziedzinie edukacji:   Nagroda Marszałka Województwa Opolskiego Prymus Opolszczyzny w dwóch kategoriach: WIEDZA i SZTUKA dla uczniów wszystkich typów szkół; Nagroda Marszałka Województwa Opolskiego za szczególne osiągnięcia w dziedzinie upowszechniania i rozwoju edukacji dla osób, w tym nauczycieli, działających w […]

40 osób odwiedziło naszą stronę

Wycieczka klas I-III do Muzeum Wsi Opolskiej

W dniu 12 czerwca 2024r. uczniowie klas I-III odwiedzili Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu (Bierkowicach). Obcowanie z zabytkowymi zabudowami pozwoliło młodym odkrywcom odbyć swoistą podróż w czasie. Zapraszamy do obejrzenia migawek w wycieczki.  40 osób odwiedziło naszą stronę

Warsztaty w Nadleśnictwie Prószków

11 czerwca 2024 wyruszyliśmy naszymi jednośladami w kierunku Prószkowa nową ścieżką rowerową. Na początku mieliśmy trochę pod górkę, ale z dobrymi humorami pokonaliśmy przeszkody i bez problemu dotarliśmy do parku Nadleśnictwa Prószków. Tam, po krótkim odpoczynku, wzięliśmy udział w warsztatach zorganizowanych przez leśniczych. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat drzew, lasów oraz szkodników atakujących […]

170 osób odwiedziło naszą stronę

Prószkowska Parada Orkiestr

W dniu 8 czerwca 2024 reprezentanci naszej szkoły wzięli udział w 14. Prószkowskiej Paradzie Orkiestr, która odbyła się w ramach Dni Prószkowa. Muzycy oraz reprezentanci gminnych instytucji przeszli ulicami miasta Prószków, a wśród nich nie mogło zabraknąć Publicznej Szkoły Podstawowej w Zimnicach Wielkich. Opublikowała: Beata Stadnik  151 osób odwiedziło naszą stronę

151 osób odwiedziło naszą stronę

Jak nie czytam jak czytam :)

W piątek 7 czerwca, zgodnie z kilkuletnią tradycją, wzięliśmy udział w akcji „Jak nie czytam jak czytam”. Urządziliśmy sobie piknik czytelniczy na naszym pięknie zielonym boisku. Pogoda dopisała, bawiliśmy się wspaniale. Pamiętajcie, że czytać można wszędzie i nie tylko od święta 🙂  21 osób odwiedziło naszą stronę

21 osób odwiedziło naszą stronę

Dzień Dziecka w niezwykłej atmosferze

Dnia 3 czerwca (poniedziałek) 2024 roku z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka uczniowie z naszej szkoły wzięli udział w cyklicznym wydarzeniu organizowanym przez Polski Związek Łowiecki Zarząd Okręgowy w Opolu pod nazwą „Myśliwski Dzień Dziecka”. Owo wydarzenie odbyło się na strzelnicy myśliwskiej Polskiego Związku Łowieckiego w Opolu/Grudzicach. Po uroczystym rozpoczęciu imprezy czekało na nas moc atrakcji. […]